ROK ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA OBNOVU I DODJELU NOVČANE POMOĆI ISTJEČE 31.12.2023.

Zahtjevi se predaju Ministarstvu prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine u Zagrebu, Ulica Republike Austrije 14:

  • osobno u pisarnici
  • preporučeno poštom s naznakom: „Zahtjev – obnova nakon potresa“
  • u Informativnom centru obnova, Ulica kneza Mislava 2 u Zagrebu
  • u izmještenim uredima Ministarstva:
    • Sisak: Ulica Ivana Meštrovića 28;
    • Petrinja: Trg Matice hrvatske 18;
    • Glina: Trg bana Josipa Jelačića 2;
  • pomoću aplikacije e-Obnova(https://eobnova.gov.hr) u sustavu e-Građani.

 

Građani se u slučaju dodatnih pitanja i pojašnjenja mogu svakodnevno uputiti u Međuresorni ured u Petrinji, Trg Stjepana Radića 8. (broj tel: 044/555-292 i 044/555-298) kao i u izmještene urede Ministarstva u Sisku (Ulica Ivana Meštrovića 28)  i Glini (Trg bana Josipa Jelačića 2).

Također, građani se mogu obratiti u Informativni centar  „Obnova“ na lokaciji Ulica kneza Mislava 2. u Zagrebu gdje mogu dobiti sve važne informacije, ali i savjete za postupak obnove. Radno vrijeme samog centra je od ponedjeljka do petka u vremenu od 9:00 do 17:00 sati odnosno srijedom od 10:00 do 18:00 sati.

Informacije se mogu dobiti i na telefon 01/3782 117 te putem e-pošte: potres@mpgi.hr